Odstoupení od smlouvy
Jak to funguje?
Podle občanského zákoníku má kupující, pokud je spotřebitel, právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Pokud nakupujete jako podnikatel (nakupujete na IČ), můžete odstoupit od smlouvy do chvíle, než předáme zboží přepravci.
Pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy, po oznámení nám nepoškozené zboží zašlete v původním obalu zpět.
Rozhodnete-li se pro odstoupení, stačí nás informovat – zboží nám poté zašlete zpět nepoškozené, nejlépe v původním obalu.
Jakmile nám dorazí, nejpozději do 14 dnů Vám vrátíme peníze na bankovní účet.
Vracíme cenu zboží a náklady na dopravu do výše nejlevnější nabízené varianty dopravy. Pokud bylo zboží dodáno zdarma, náhrada se neposkytuje.
Zboží nezasílejte na dobírku, takové zásilky nepřebíráme.
Do kdy můžete odstoupit od smlouvy?
Od smlouvy můžete odstoupit do 14-ti dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky nebo první dodávky pravidelně a opakovaně dodávaného zboží, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby.
Uvedená lhůta je určena k tomu, abyste se v přiměřeném rozsahu seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
O odstoupení od smlouvy nás informujte v uvedené 14-ti denní lhůtě.
Nemusíte nám uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupujete.
Od smlouvy můžete odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Můžete využít náš vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, kde vyplníte všechny potřebné údaje.
Pokud jej nevyužijete, uveďte prosím své jméno, příjmení, číslo objednávky, datum nákupu a číslo bankovního účtu pro vrácení peněz.
Vrácení peněz
Jsme Vám povinni vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a nejnižším možným nákladům na jeho dodání k Vám, a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Pokud bylo zboží dodáno zdarma, náhrada se neposkytuje.
Platbu můžeme pozdržet do té doby, než nám dodáte zboží zpět.
Pokud zboží budete zkoušet nebo využívat více a nakládáním s ním nějak snížíte jeho hodnotu, můžeme Vám vrátit částku poníženou o částku, kterou jsme museli vynaložit na to, abychom zboží uvedli do původního stavu tak, abychom ho mohli prodat dalším zákazníkům.
Stav zboží a dárky
Zboží vracejte kompletní, nejlépe v originálním balení, bez známek poškození či opotřebení. Pokud byl ke zboží přiložen dárek zdarma, je nutné jej vrátit také.
Kdo nese náklady na vrácení zboží?
Náklady na zaslání zpět k nám hradíte Vy.
Kdy nemáte právo na odstoupení od smlouvy?
Odstoupení nelze uplatnit u zboží upraveného na přání či na míru (např. dioptrické brýle na míru), u zboží vyrobeného na objednávku mimo běžný sortiment, u zboží s rychlou kazivostí, u produktů, které byly po dodání nenávratně smíseny s jiným zbožím, nebo u zapečetěných produktů z hygienických či zdravotních důvodů, pokud byl obal porušen. Dále u nahrávek a softwaru v zapečetěném obalu, pokud byl otevřen.
Jaká práva máte, pokud jste podnikatel (nákup na IČ)?
Podnikatelé mohou odstoupit od smlouvy pouze do chvíle před předáním zboží přepravci.
V takovém případě nás prosím kontaktujte telefonicky nebo e-mailem.
Po převzetí zboží již nelze od smlouvy odstoupit.
Kam zboží zaslat?
www.profibryle.cz
xsafety s.r.o.
Mitrovická 377/306
724 00 Ostrava-Nová Bělá
e-mail: info@profibryle.cz
tel: +420 724 006 101